четвер, 3 листопада 2016 р.

Блог методиста з георафії та економіки: Економіка

БлоМетодичні рекомендації щодо оформлення сторінок журналу
з економіки
1. Виставлення оцінок до класного журналу здійснюється на підставі наказу МОН України від 03.06.2008 № 496   «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів  5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»:
Поточна оцінка виставляється до класного журналу в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося оцінювання учня (учениці).   При визначенні оцінки доцільно враховувати не лише рівень теоретичних знань, а й набуті учнем навички. Формами перевірки теоретичних знань можуть бути:
·                     усні відповіді за заданою темою;
·                     реферати, есе за заданою або обраною учнем темою;
·                     відповіді на тестові завдання різних рівнів складності;
·                     висловлення власної думки в процесі обговорень актуальних економічних проблем.
Перевірка набутих навичок може здійснюватися у процесі:
·                     вирішення задач різних рівнів складності;
·                     побудови графіків, що пояснюють зміст або динаміку певних економічних процесів;
·                     розрахунків окремих економічних показників за фактичними даними;
·                     оцінки результатів дослідження певних економічних процесів або явищ.
Тематична оцінка  виставляється до класного журналу в колонку з надписом  Тематична   без дати.    При виставленні тематичної оцінки  враховуються  всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації  при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається. Тематична оцінка не підлягає коригуванню.  
Семестрова оцінка виставляється без дати до класного журналу в колонку з надписом  І семестр, ІІ семестр. Семестрове  оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом семестру, у відповідну клітинку замість оцінки за І семестр чи ІІ семестр  виставляється  н/а (не атестований(а)).  Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка  виставляється без дати у колонку з надписом Скоригована поруч із колонкою І семестр або ІІ семестр. Колонки для виставлення скоригованих оцінок  відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати.
Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом Річна без  зазначення дати  не раніше, ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка коригуванню не підлягає.
2. У графі «Зміст уроку» стисло записується тема уроку.
3. Для глибшого засвоєння матеріалу та набуття учнями практичних навичок рекомендовані 7 практичних робіт (рівень стандарту, академічний рівень), 12 практичних робіт (профільний рівень), тематика яких вказана в пояснювальних записках до програм. Обов'язково оцінюються всі практичні роботи (теми яких прописуються у змісті уроку на правій сторінці журналу). Рекомендуємо не оцінювати практичну роботу № 3 (11 клас, рівень стандарту) і № 1 (11 клас, профільний рівень) «Визначення особистої здатності до підприємництва», але обговорити її результати в класі.
4. Одна письмова тематична контрольна робота на семестр є обов’язковою. На правій сторінці журналу робиться запис про проведення контрольної роботи:
ДАТА
ЗМІСТ УРОКУ
16/10
Контрольна робота по темі «Основи економічного життя суспільства»
Якщо заплановані й інші уроки тематичного контролю, то в змісті уроку фіксувати:
ДАТА
ЗМІСТ УРОКУ
24/12
Узагальнюючий контроль із теми «Ринкова економіка»
Письмова контрольна робота в кінці семестру не є обов’язковою.
5. Практичні роботи оформляються в робочих зошитах або зошитах для практичних робіт із друкованою основою, які схвалені МОН України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах.  Для контрольних робіт передбачаються окремі зошити чи аркуші, які зберігаються впродовж навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі.
6. Поле на лівій сторінці журналу нижче списку учнів та оцінок залишається без записів.
7. Оцінка за ведення зошита не виставляється.
Орієнтовна схема запису в журналі результатів оцінювання навчальних досягнень учнів з економіки
п\п

Прізвище та ім’я учня

06
/
09
13
/
09
20
/
09
27
/
09
04
/
10
11
/
10
18
/
10
Тематична
25
/
10
22
/
11
29
/
11
27
/
12
Тематична
І семестр
Скоригована
1.
Жук М.

10
9

8

9
9


10



10
10

2.
Іванов І.


5
11

7
8
8


8



8
8

3.
Козуб Л.

4
5

4

6
5
н

4



4
5

4.
Орел Д.

6
н

8
н
7
7


5
5


5
6
7
5.
Петров О.

8
10
9


8
9


н



9
9




















п\п

Прізвище та ім’я учня

21
/
02
28
/
02
07
/
03
14
/
03
Тематична
21
/
03
28
/
03
Тематична
ІІ семестр
Скоригована
Річна


1.
Жук М.

10
10

8
9

9



9
9




2.
Іванов І.

10
5


7





7
7




3.
Козуб Л.


5

4
5
5
н



5
5




4.
Орел Д.

6
7


7





7
7




5.
Петров О.

8
8
8

8
7
9



8
8


















































































п\п

ДАТА
          
               ЗМІСТ УРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ


1.
06/09
Основна проблема економіки. Роль економічної науки
Проч. с. 3-4, опрац. § 1
2.
13/09
Обмеженість виробничих ресурсів. Виробництво та продукт економічної діяльності
Опрац. § 2 , вик. завд.2 (с.18)
3.
20/09
Зміст економічного кругообігу. Практична робота № 1. Структура споживання родин з різним рівнем доходів
Опрац. § 3
4.
27/09
Потреби споживача. Корисність споживчого блага та способи її оцінки.
Опрац. § 4
5.
04/10
Раціональний вибір споживача.
Опрац. § 5
6.
11/10
Виробничі можливості. Раціональний виробник
Опрац. § 6, підг. до к/р
7.
18/10
Контрольна робота по темі «Основи економічного життя суспільства»
Повт. ....








11.
22/11
Практична робота № 2. Визначення ціни ринкової рівноваги з урахуванням функцій попиту та пропозиції за ціною
Викон. завд. 1, 2 (с. 28)










Міжнародна валютна система. Формування валютного курсу. Форми міжнародного руху капіталу. Платіжний баланс країни
Опрац. § 29,30           











Методист                                                                                        Л.А. Шкоденко   г методиста з георафії та економіки: Економіка

Немає коментарів:

Дописати коментар