Обдаровані діти

Орієнтовна схема запису в журналі результатів оцінювання навчальних досягнень учнів з географії
п\п

Прізвище та ім’я учня

01
/
09
03
/
09
08
/
09
15
/
09
17
/
09
22
/
09
29
/
09
01
/
10
06
/
10
13
/
10
Тематична
15
/
10

/
24
/
12
Тематична
І семестр
Скоригована
1.
Жук М.

10


8


9


9






2.
Іванов І.


5


7

8


7






3.
Козуб Л.




4


н
6

5






4.
Орел Д.

6
7


н

7


7






5.
Петров О.

8

8


7
9


8





































































































Після списку та оцінок 
сторінка внизу 
залишається чистою












































































































































































п\п

Прізвище та ім’я учня

27
/
04
29
/
04
Тематична
04
/
05
06
/
05
11
/
05
13
/
05
18
/
05
20
/
05
25
/
05
27
/
05
Тематична
ІІ семестр
Скоригована
Річна
ДПА
Апеляційна
1.
Жук М.

10
10

8


9



9
9




2.
Іванов І.


5


7



8

7
7




3.
Козуб Л.


5

4


н
6


5
5
6



4.
Орел Д.

6
7


н


7


7
7




5.
Петров О.

8
8
8


7
9



8
8


















































































п\п

ДАТА
          
               ЗМІСТ УРОКУ
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ


1
01/09
ВСТУП. Фізична географія України, предмет і методи дослідження. Формування території України. Ознайомлення з сучасним адміністративно-територіальним устроєм.
Проч. § 1, викон. завд. 7, 8 (с. 8)
2
03/09

Фізико – географічне положення України. Крайні точки і розміри території. Географічне положення, кордони.
 Практична робота № 1.
Опрац. § 2, викон. завд. 7 (с.14), завд. на конт. карті
3
08/09
Розташування території України стосовно годинних поясів. Практична робота № 1 (закінчення).
Проч. § 3, розв. задачі 5-8 на стор. 19
4
15/09
Експедиційні і стаціонарні дослідження природних умов і ресурсів Географічні енциклопедії, довідники, словники, календарі. Географічні періодичні видання.
Проч. § 4, скласти список додаткової геогр. літератури
5
17/09
Карти – джерела географічних знань, їхні зміст і призначення. Картографічні проекції. Види карт.
Проч. § 5, вивчити правила
6
22/09
Способи зображення об’єктів і явищ на оглядових і тематичних картах. Географічні атласи та електронні карти
Опрац. § 6
7
29/09
Топографічні карти та їхнє практичне використання.
Опрац. § 7
8
01/10
Практична робота № 2. Опис місцевості і розв’язання задач за навчальними топографічними картами.
Викон. завд. 5 на стор. 36
9
06/10
Географічні відомості про територію України у античних географів. Дослідження прир. ресурсів України у XVIIIXIX ст. Географічні дослідження у ХХ ст.
Опрац. § 8
10
13/10
Роль видатних вчених у вивченні природи та господарства України. Сучасні географічні дослідження. Українське географ.товариство.
Опрац. § 9
11
15/10
Рельєф. Фізична карта України. Загальний план будови поверхні. Закономірності поширення основних форм рельєфу.
Опрац. § 10















Пояснення до заповнення сторінок журналу з географії

1. Об’єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів із географії проводиться відповідно до наказу МОН України від 05.05.2008 року за №371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти».
2. Виставлення оцінок до класного журналу здійснюється на підставі наказу МОН України від 03.06.2008р. за № 496   «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів  5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»:
·               Поточна оцінка виставляється до класного журналу в колонку з надписом, що засвідчує дату проведення заняття, коли здійснювалося оцінювання учня (учениці).   
·               Тематична оцінка  виставляється до класного журналу в колонку з надписом  Тематична   без дати.         При виставленні тематичної оцінки  враховуються  всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації  при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається. Тематична оцінка не підлягає коригуванню.  
·               Семестрова оцінка виставляється без дати до класного журналу в колонку з надписом  І семестр, ІІ семестр. Семестрове  оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. Якщо учень (учениця) був(ла) відсутній(я) на уроках протягом семестру, у відповідну клітинку замість оцінки за І семестр чи ІІ семестр  виставляється  н/а (не атестований(а)).  Семестрова оцінка може підлягати коригуванню. Скоригована семестрова оцінка  виставляється без дати у колонку з надписом Скоригована поруч із колонкою І семестр або ІІ семестр. Колонки для виставлення скоригованих оцінок  відводяться навіть за відсутності учнів, які виявили бажання їх коригувати. Підвищення семестрової оцінки учнями:
-         9-х класів – не дає їм права на отримання свідоцтва з відзнакою;
-          10-11-х класів – не дає їм права бути претендентами на нагородження золотою „За особливі успіхи у навчанні” та срібною „За успіхи у навчанні” медалями.
·               Річна оцінка виставляється до журналу в колонку з надписом Річна без  зазначення дати  не раніше, ніж через три дні після виставлення оцінки за ІІ семестр. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка коригуванню не підлягає.
·               Виставлення оцінки з державної підсумкової атестації здійснюється у колону з надписом ДПА  без зазначення дати.  
3. Обов'язковим є у кожному семестрі оцінювання двох  практичних робіт (теми яких прописуються у змісті уроку з правої сторінки журналу), які обирає вчитель, інші практичні роботи учитель перевіряє на власний розсуд: у всіх учнів чи вибірково (теми прописувати не обов’язково).
На профільному рівні у кожному семестрі обов'язково оцінюється 8-10 практичних робіт. Теми практикуму (круглих столів, семінарів, практичних робіт і т.д.) записують у змісті уроку з правої сторінки журналу.
          
               ЗМІСТ УРОКУ
Що вивчає географія. Зародження і розвиток географії.
№1. Круглий стіл «Нові напрямки досліджень сучасної географії».

 №2. Практична робота «Роль географії у формуванні візитної картки країни».
Багато практичних робіт не потребують письмової перевірки, оскільки проводяться у формі семінарських занять, конференцій, круглих столів, дискусій, подання (захисту) групових проектів. Оцінювання навчальних досягнень учнів відбувається на уроці.
4. Кількість  зошитів регламентується листом МОН України від 27.12.2000 за № 19-529 «Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5-11 класах»: учням рекомендовано мати робочий зошит, зошит для виконання усіх видів письмових практичних робіт із географії, або зошит з друкованою основою.
У 6 класі виставляється одна оцінка на семестр за ведення календаря погоди.
5. Письмова контрольна робота в кінці семестру не є обов’язковою. Згідно Програми “Географія. Економіка, 6-11 кл.”. – Київ: «Ірпінь», 2005. – С. 9: «Одна письмова тематична робота на семестр є обов’язковою (на правій сторінці журналу робиться запис про проведення контрольної роботи). Такою письмовою роботою може виступати й практична робота, якщо дата її проведення збігається з датою тематичної атестації».
6. Поле з лівої сторінки журналу нижче списку учнів та оцінок залишається чистим.

7. Оцінка за ведення зошита не виставляється.

Немає коментарів:

Дописати коментар